dimarts, 19 de febrer del 2013

Falgueras s'emociona en una presentació del seu segon llibre plena de famosos



La presentació ahir a Barcelona del segon llibre de la sumiller Meritxell Falgueras va ser “un acte preciós” i “una unió de casualitats”, com afirma la mateixa autora. El grup que va amenitzar la presentació va ser ‘Els Sulfits. L’acte, celebrat a l’antiga Fàbrica Estrella Damm, va rebre molts famosos. Hi van assistir Carlos Latre, Joan Manuel Serrat, els col·laboradors del ‘Divendres’ de TV3 Núria Coll, Pere Mas i Oriol Soler, el perruquer Pascual Iranzo, els restauradors Isidre Gironés, Montse Nebot, Leap Ly; l'escriptora Mercedes Abad i el cunyat de l'Andrés Iniesta. Entre els cellerers no es van voler perdre l’acte Valentí Roqueta, Manel Raventós, Josep Maria Pujol-Busquets, el marit de Meritxell Falgueras (Lorenzo Zonin de Podere San Cristoforo), Damià Deàs i Eva Plazas de Vilarnau, Agustí Torelló Mata, Albet i Noya, Huguet de Can Feixes, així com representants de Torres. Durant l’acte es van poder tastar alguns dels vins lligats a les diverses situacions descrites al llibre. També hi va ser present Hamburguesa Nostra, amb el mediàtic cuiner madrileny Juan Pozuelo.
Xavi Coral (presentador del ‘Divendres’) va comparar durant la presentació Meritxell Falgueras amb un vi, mostrant com seria un tastet de "Meri". L’autora va fer un repàs dels vins que han marcat la seva vida des del que seu pare, Toni Falgueras, “em feia olorar quan era petita per ensenyar-me la diferència romàtica d'un vi amb fusta o sense fins el vi que em va enamorar, que és el del meu marit”. Al final va plorar al dedicar-li el llibre als seus. Va dir: "Aquest llibre el vull dedicar als home de la meva vida, que són el meu pare, el meu germà i el meu marit, perquè m'esforço molt perquè estiguin orgullosos de mi i sobre tot a la meva mare, que ho està sempre".
‘Els vins de la teva vida. Perquè la vida és massa preciosa per beure malament’ és una “no-guia” amb pròleg d’Andrés Iniesta que serveix per “ajudar-te a escollir i assaborir el vi”. És el segon llibre de Falgueras, després de “Presumeix de vins en 7 dies”. A les set de la tarda de l'11 de març, Falgueras presentarà el llibre en un acte obert a tothom, a la Casa del Llibre de Rambla Catalunya, acompanyada dels xefs Carme Ruscalleda i Raül Balam.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada