dissabte, 31 d’agost del 2013

Un escrit d'Unió de Pagesos impedeix, per ara, que Bonet presideixi el Consell Regulador del Cava, avui a La Vanguardia

Com signo avui a la secció d'Economia de La Vanguardia, un escrit presentat a darrera hora per Unió de Pagesos ha impedit que Pere Bonet hagi pogut prendre possessió com a nou president del Consell Regulador del Cava, en substitució de Gustau Garcia Guillamet. No ho podrà fer abans de l'11 de setembre. Què en penseu d'aquesta acció del sindicat agrari? Creieu que la paritat al sector ha servit d'alguna cosa fins ara?

UP impedeix a Pere Bonet presidir el Consell del Cava


Edició impresa  Economía | 31/08/2013 - 00:00h

R. Francàs
 

Un escrit sol·licitant informació presentat pel sindicat agrari Unió de Pagesos (UP) l'últim dia hàbil ha impedit a Pere Bonet Ferrer prendre possessió com a nou president del Consell Regulador del Cava. Unió de Pagesos tem que el resultat electoral del 22 de juliol trenqui la paritat entre productors i elaboradors que fins ara hi ha hagut al Consell. La qüestió ha de ser resolta abans de l'11 de setembre. /

Unió de Pagesos impide a Pere Bonet presidir, por ahora, el Consejo Regulador del Cava


RAMON FRANCÀS

Un escrito solicitando información por parte del sindicato agrario Unió de Pagesos ha impedido a Pere Bonet Ferrer tomar posesión hasta la fecha como nuevo presidente del Consejo Regulador del Cava. El escrito fue presentado el último día hábil. Unió de Pagesos teme que el resultado de las elecciones del pasado 22 de julio rompan la paridad entre productores y elaboradores existente hasta hora en el sí del Consejo. La cuestión debe ser resuelta antes del 11 de septiembre, en plena vendimia, por parte del Ministerio de Agricultura. Además de Pere Bonet, que también ocupa el cargo de director de Comunicación de Freixenet, el nuevo pleno del Consejo cuenta con el presidente de Freixenet, Josep Lluís Bonet, como vocal. Pere Bonet se impuso ajustadamente, por 7 votos a 5, al otro candidato, Joan Amat. De esta forma se desbloqueó una situación de clara división visualizada en unas primeras votaciones, realizadas el 2 de julio, en las que Bonet y Amat empataron a seis votos en tres votaciones consecutivas.

El presidente de la patronal Institut del Cava, Jaume Gramona, cree que las dudas de Unió de Pagesos responden a un “derecho de pataleta” pero que el escrito no tendrá más consecuencias que el retraso en la toma de posesión de Bonet. Gramona quita importancia al escrito de Unió de Pagesos por el hecho de haber sido una sola organización agraria la que lo ha presentado.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada